Besök på hälsomässan och matmässan
Idag gjorde vi ett besök på hälsomässan och matmässan. Om vi börjar med hälsomässan var det en stor besvikelse, mest massa strunt som hälsokost och annat mumbojumbo i mitt tycke. För lite träningsinriktat. Så till matmässan. Det var så mycket folk där att det knappt gick att ta sig fram. Mattias fick gå ut med vagnen och Gustaf, med vagn tog man sig inte fram en meter. Jag och Filippa försökte gå runt, men det var så mycket folk att jag nästan fick panik. Vi provsmakade lite här och där, men roligare än så blev det inte. TIll nästa år ska jag komma ihåg att jag hellre stannar hemma än åker till mässan!
Känns nästan bra att du säger att hälsomässan var en besvikelse eftersom jag hade först tänkt att gå dit, men hinner inte. Men självklart jättetråkigt för dig 🙁
Ha en bra söndag!