
Glad midsommar!!! Hoppas ni haft en underbar midsommarafton och att ni nu njuter av en underbar midsommardag. Själva har vi haft det toppen. Just nu pågår Filippas släktkalas här hemma, så jag återkommer med bilder och berättelser om vår midsommarhelg senare! Stor kram på er allihop!

Grattis till filippa från fam Linde