• Okategoriserade
  • 0

Pasta med pesto

Pasta med pesto

Pasta med pesto

Ja, så var det dags för vår standardmiddag, pasta med pesto. Den serverade vi med keso, extra parmesanost, majs, gröna bönor, morötter och finriven vitkålssallad. Till efterrätt fick barnen tinade jordgubbar (plockade i somras) och keso äpple, päron, vanilj. Vi vuxna tar vårt fika lite senare. Anledningen till efterrätt är att vår lilla kille har namnsdag, Gustaf! Faktum är att Gustaf har namnsdag både 6 juni och 6 november. Egentligen är det Gustav Adolf idag men inte bara dubbelnamnet har namnsdag utan även Gustav och Adolf separat. Även Adolf har dubbla namnsdagar. Hängde ni med 🙂 ?!

Jessica Sundberg

Jag heter Jessica Sundberg och är 47 år, bor i Stockholm med min man Mattias och mina två älskade barn Filippa och Gustaf. Bloggen Leva Sunt handlar om att leva sunt och hitta balans på alla plan i livet. Jag blandar kost och recept, träning och hälsa, resor och vardag och hur man får detta att gå ihop i livet som heltidsarbetande förälder. Bloggen är helt enkelt en livsstilsblogg nischat mot hälsa i vardagen med inriktning mot familj. För att komma i kontakt med mig kan du maila: jess.sndbrg@gmail.com eller jessica@attlevasunt.se.

Du gillar kanske också...

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *