Fredag

Dagen började med ett tråkigt spinnpass, SatsCykel 45 min. SatsCykel har samma musik och samma koreografi på alla pass oavsett instruktör. Detta kvartals musik är inte den bästa enligt mig iaf. Pulsklockan sa: Passet varade i 39 min o 55 sek, 283 kcal 40% fat, max 168 (91%) avg 139 (76%).

Köttbullar och broccolimos från frysen till lunch. Det var mycket gott och kommer bli en av middagarna i veckan som kommer.

Fredags”nöjet” storhandla själv med kidsen efter jobb och dagis. Två vilda ungar som springer omkring och härjar i mataffären (man gör sig inte populär)!

Fredagmys med cola och salt&vinaeger chips.

Hemmagjord kebabrulle igen till middag. Tog inget kort, det har ni sett så många gånger vid det här laget!!

GODIS efter barnen gått och lagt sig. Marabou Amigo och Daim. MUMS!! Sist men inte minst, en kopp grönt te och en bulle. Nu är magen full och jag kommer sova gott. God natt och trevlig helg!!!!!!!

Jessica Sundberg

Jag heter Jessica Sundberg och är 47 år, bor i Stockholm med min man Mattias och mina två älskade barn Filippa och Gustaf. Bloggen Leva Sunt handlar om att leva sunt och hitta balans på alla plan i livet. Jag blandar kost och recept, träning och hälsa, resor och vardag och hur man får detta att gå ihop i livet som heltidsarbetande förälder. Bloggen är helt enkelt en livsstilsblogg nischat mot hälsa i vardagen med inriktning mot familj. För att komma i kontakt med mig kan du maila: jess.sndbrg@gmail.com eller jessica@attlevasunt.se.

Du gillar kanske också...

1 svar

  1. Petra skriver:

    Fy, så trist med spinningpass med samma musik. Oavsett instruktör alltså? Måste ju vara grymt tråkigt. Dessutom sätter ju instruktören sin personliga prägel på passet genom valet av musik…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *