Fredag
Dagen började med ett tråkigt spinnpass, SatsCykel 45 min. SatsCykel har samma musik och samma koreografi på alla pass oavsett instruktör. Detta kvartals musik är inte den bästa enligt mig iaf. Pulsklockan sa: Passet varade i 39 min o 55 sek, 283 kcal 40% fat, max 168 (91%) avg 139 (76%).
Köttbullar och broccolimos från frysen till lunch. Det var mycket gott och kommer bli en av middagarna i veckan som kommer.
Fredags”nöjet” storhandla själv med kidsen efter jobb och dagis. Två vilda ungar som springer omkring och härjar i mataffären (man gör sig inte populär)!
Fredagmys med cola och salt&vinaeger chips.
Hemmagjord kebabrulle igen till middag. Tog inget kort, det har ni sett så många gånger vid det här laget!!
GODIS efter barnen gått och lagt sig. Marabou Amigo och Daim. MUMS!! Sist men inte minst, en kopp grönt te och en bulle. Nu är magen full och jag kommer sova gott. God natt och trevlig helg!!!!!!!
Fy, så trist med spinningpass med samma musik. Oavsett instruktör alltså? Måste ju vara grymt tråkigt. Dessutom sätter ju instruktören sin personliga prägel på passet genom valet av musik…