Fika i bersån
Vilket väder vi har haft idag och under hela helgen – rena rama sommaren! Trist att det som vanligt blir kallt och eländigt lagom till Valborg. Men man börjar bli van… Finns det något...
En blogg om att leva sunt och hitta balans i livet
Vilket väder vi har haft idag och under hela helgen – rena rama sommaren! Trist att det som vanligt blir kallt och eländigt lagom till Valborg. Men man börjar bli van… Finns det något...
Senaste kommentarer