Tränings-dvd
Just nu har jag fortfarande total träningsvila tills jag känner mig helt återhämtad och starkare igen. Skönt att få vila upp kroppen!
I dagsläget har jag inget gymkort. Istället har jag gym på jobbet där det körs enklare pass tre dagar i veckan och det finns fullt av styrketräningsmaskiner, fria vikter och redskap. Vi har också ett numera välutrustat hemmagym. Förutom hemmagymmet har jag samlat på mig ett gäng tränings-dvd som verkar riktigt bra. Det är två med Blossom, två med Caroline Nilsson, en kettlebells-dvd och en ”Platt mage, stark rygg”-dvd.

Senaste kommentarer