Hejare på bom
Idag hade Filippa terminsavslutning på Pigga Barn-gymnastiken. Hon ska fortsätta nästa termin också. Idag hade barnen uppvisning av vad de har lärt sig under terminen och sen fick föräldrar och syskon också pröva på. Filippa tycker det är jättekul och jag håller med, redskapsgympa är kul! Gustaf var hur lycklig som helst, han älskade gympan. Han ville klättra och hoppa, men jag tycker han är aningen för liten. Kanske han får gå till hösten.

Senaste kommentarer