Klassiskt fredagsfika

 

Fredagsfika är en tradition som många arbetsplatser har anammat. Antingen bakar (eller köper) personalen själva, ofta enligt ett rullande schema, eller så bjuder företaget. En mycket trevlig tradition tycker jag! Skulle dock inte ha något emot att bli bjuden på något sött till kaffet varje dag. Därför har jag ett eget litet förråd på mitt kontor med kakor och godis. Jag är ju en sockerråtta! Idag blev vi bjudna på hembakta kanelbullar, mycket gott!

Jessica Sundberg

Jag heter Jessica Sundberg och är 47 år, bor i Stockholm med min man Mattias och mina två älskade barn Filippa och Gustaf. Bloggen Leva Sunt handlar om att leva sunt och hitta balans på alla plan i livet. Jag blandar kost och recept, träning och hälsa, resor och vardag och hur man får detta att gå ihop i livet som heltidsarbetande förälder. Bloggen är helt enkelt en livsstilsblogg nischat mot hälsa i vardagen med inriktning mot familj. För att komma i kontakt med mig kan du maila: jess.sndbrg@gmail.com eller jessica@attlevasunt.se.

Du gillar kanske också...

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *