Klassiskt fredagsfika
Fredagsfika är en tradition som många arbetsplatser har anammat. Antingen bakar (eller köper) personalen själva, ofta enligt ett rullande schema, eller så bjuder företaget. En mycket trevlig tradition tycker jag! Skulle dock inte ha något emot att bli bjuden på något sött till kaffet varje dag. Därför har jag ett eget litet förråd på mitt kontor med kakor och godis. Jag är ju en sockerråtta! Idag blev vi bjudna på hembakta kanelbullar, mycket gott!

Senaste kommentarer