Veckans träning v. 10

Denna vecka har jag tränat Body Pump två gånger. Jag började och avslutade veckan med det. Det var ett tag sedan jag tränade just Body Pump och efter ”första” passet i söndags hade jag REJÄL träningsvärk. Det var länge sedan jag fick det efter ett BP-pass, men det är väl ett tecken på att jag har tagit i och använt de muskler jag har. I övrigt har träningsveckan sett ut som vanligt. Mag/kräksjukan jag hade i förra veckan har satt sina spår på denna veckans träning. Jag kände mig seg och i dålig form vilket syns på pulsen.

Söndag: Bodypump.
Måndag: Spinning puls 45 min. Passet varade i 47 min o 09 sek, 380 kcal 30% fat, max 178 (97%) avg 150 (82%)
Tisdag: Jogg. Passet varade i 36 min o 23 sek, 312 kcal 30% fat, max 189 (103%) avg 155 (84%)
Onsdag: SatsCorePuls. Passet varade i 51 min o 41 sek, 255 kcal 50% fat, max 165 (90%) avg 124 (67%)
Torsdag: Bodypump.
Fredag: Vila.

Jessica Sundberg

Jag heter Jessica Sundberg och är 47 år, bor i Stockholm med min man Mattias och mina två älskade barn Filippa och Gustaf. Bloggen Leva Sunt handlar om att leva sunt och hitta balans på alla plan i livet. Jag blandar kost och recept, träning och hälsa, resor och vardag och hur man får detta att gå ihop i livet som heltidsarbetande förälder. Bloggen är helt enkelt en livsstilsblogg nischat mot hälsa i vardagen med inriktning mot familj. För att komma i kontakt med mig kan du maila: jess.sndbrg@gmail.com eller jessica@attlevasunt.se.

Du gillar kanske också...

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *