Ingen finmiddag utan fika/efterrätt
Igår bjöd vi mamma på finmiddag med hjortstek, tryffelmos och rödvinssås. Så gott att man praktiskt taget slickade tallrikarna efter sig! Och mätt blev man såklart. Mitt motto är dick, ingen middag är komplett...
En blogg om att leva sunt och hitta balans i livet
Igår bjöd vi mamma på finmiddag med hjortstek, tryffelmos och rödvinssås. Så gott att man praktiskt taget slickade tallrikarna efter sig! Och mätt blev man såklart. Mitt motto är dick, ingen middag är komplett...
Senaste kommentarer