Färger gör en glad
Lunchen idag var verkligen färggrann! Vi åt pastasallad, kyckling, Mango Raja och grillsås. I pastasalladen hade jag en lite finare (och mycket dyrare) pastasort med pasta i tre olika färger – gul, grön och röd. Tillsammans med körsbärstomater, gurka, röd paprika, isbergssallad och avokado bildade de en mycket färggrann helhet.
Förutom att maten var färgglad var den väldigt god, och nyttig. Färger gör en inte bara glad, de gör gott också!


Senaste kommentarer