Färger gör en glad

Lunchen idag var verkligen färggrann! Vi åt pastasallad, kyckling, Mango Raja och grillsås. I pastasalladen hade jag en lite finare (och mycket dyrare) pastasort med pasta i tre olika färger – gul, grön och röd. Tillsammans med körsbärstomater, gurka, röd paprika, isbergssallad och avokado bildade de en mycket färggrann helhet.

Förutom att maten var färgglad var den väldigt god, och nyttig. Färger gör en inte bara glad, de gör gott också!

Jessica Sundberg

Jag heter Jessica Sundberg och är 47 år, bor i Stockholm med min man Mattias och mina två älskade barn Filippa och Gustaf. Bloggen Leva Sunt handlar om att leva sunt och hitta balans på alla plan i livet. Jag blandar kost och recept, träning och hälsa, resor och vardag och hur man får detta att gå ihop i livet som heltidsarbetande förälder. Bloggen är helt enkelt en livsstilsblogg nischat mot hälsa i vardagen med inriktning mot familj. För att komma i kontakt med mig kan du maila: jess.sndbrg@gmail.com eller jessica@attlevasunt.se.

Du gillar kanske också...

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *