Något fler denna gång…
Skulle vilja bunkra upp med egenplockade hallon i frys och kyl, men tyvärr är inte bären mogna ännu. Vid en snabb titt igår fanns det några som var klara, men än dröjer det minst en vecka.
En blogg om att leva sunt och hitta balans i livet
Skulle vilja bunkra upp med egenplockade hallon i frys och kyl, men tyvärr är inte bären mogna ännu. Vid en snabb titt igår fanns det några som var klara, men än dröjer det minst en vecka.
Senaste kommentarer