Galet god lunch
Idag åt jag en av Gooh-lådorna till lunch, Lax i dillsås med matkorn, linser och potatis. Den kompletterades med en stor tallrik blandad sallad (riven vitkål, blomkål, groddar, färsk spenat, tomater och bönor) och en smörgås. Jag vet att jag testat denna maträtt tidigare men då smakade den bara helt okej. När jag åt den idag fick jag helt motsatt åtsikt – den var galet god!!! Rekommenderas verkligen!!! Tillsammans med salladen och brödet blev jag rejält mätt.

Senaste kommentarer